Veel gestelde vragen

Heb je een vraag? Hieronder vind je de antwoorden op de meest gestelde vragen. Klik op een onderwerp om meer te lezen. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op!

Ruilen & retourneren

Ik ben niet tevreden over mijn bestelling, kan ik deze retourneren?

Ja. Je kunt iedere bestelling binnen 14 dagen aan ons retour sturen zonder opgaaf van reden.

Ik wil een artikel retourneren, wat moet ik doen?

Bij het plaatsen van een bestelling ga je automatisch akkoord met de volgende retourvoorwaarden.

Retourvoorwaarden

  • Retourneren is mogelijk binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling.
  • Artikelen dienen ongedragen, ongewassen en in originele staat te zijn.
  • Retourkosten zijn voor eigen rekening.
  • Je bent verantwoordelijk voor de retourzending tot deze bij ons is aangekomen. Bewaar daarom altijd je Track & Trace code goed.

 

Hoe retourneer je je bestelling?

Stap 1: Download het retourformulier en vul het volledig in. Mail het formulier vervolgens naar info@aureselect.nl.

>> Klik hier om een retourformulier te downloaden <<

Stap 2: Na goedkeuring van je retour kun je het pakket opsturen. Voeg het ingevulde retourformulier bij je zending.

Stap 3: Zodra wij je retourzending hebben ontvangen en gecontroleerd, storten wij het aankoopbedrag binnen 14 dagen terug op je rekening.

Bestelling & levering

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

De gemiddelde levertijd bedraagt 7-13 dagen. Onze producten worden namelijk direct vanuit de leverancier naar jou verzonden.

We hebben onze processen zo ingericht dat we besparen op opslag en transport. Het resultaat? Lagere prijzen dan de concurrent én gratis verzending voor jou.

Ik mis een aantal producten bij mijn bestelling, hoe kan dat?

Omdat we werken met verschillende leveranciers kan het zo zijn dat producten afzonderlijk van elkaar verzonden worden.

Als er items uit je bestelling ontbreken ontvang je deze doorgaans na 2-3 dagen. Onze excuses voor het ongemak.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten van de bestelling nemen wij voor eigen rekening.

De verwachte levertijd is voorbij, waar blijft mijn bestelling?!

In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het weleens voorkomen dat een bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt. Je kunt de status van je bestelling checken via de volgende link: https://aureselect.nl/apps/parcelpanel

Heb je 3 dagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan even contact met ons op.